Veelgestelde vragen

  1. Kan ik een webshop aankoop ook in de winkel ruilen of retourneren?
  2. Wat als mijn maat er niet bij staat?
  3. Wordt ik op de hoogte gehouden van acties en events?
  4. Kan ik mijn klantencheque ook in de webshop gebruiken?
Kan ik een webshop aankoop ook in de winkel ruilen of retourneren?

Een aankoop in de webshop kunt u via het bijgesloten retourformulier terug zenden, maar ook ruilen of terugbrengen in de winkel binnen 14 dagen na ontvangst.

Bij teruggave in de winkel dient u er rekening mee te houden dat, vanwege de veiligheid van het kasgeld, uw aankoop bedrag niet wordt terugbetaald, maar via de webshop zal worden retour betaald op uw rekening.

Wat als mijn maat er niet bij staat?

Alleen de maten die getoond worden zijn op voorraad. Het kan voorkomen dat de gewenste maat tijdelijk is uitverkocht en op een later tijdstip weer beschikbaar is. U kunt daarover altijd contact opnemen met ons. Wij informeren u graag.

Wordt ik op de hoogte gehouden van acties en events?

Wanneer u bij uw bestelling aangeeft dat u op de hoogte gehouden wilt worden via onze nieuwsbrief wordt u op de hoogte gesteld of als u zich inschrijft op onze nieuwsbrief. Ook als u zich in onze winkel hiervoor opgeeft ontvangt u de nieuwsbrief.

Ons beleid is om niet teveel nieuwsbrieven te verzenden. Ons streven is om eens per twee weken een bericht te verzenden. U kunt zich op elke nieuwsbrief ook weer uitschrijven. Uw gegevens worden niet aan derden vertrekt en dienen uitsluitend voor ons bedrijf.

Kan ik mijn klantencheque ook in de webshop gebruiken?

Wij hebben speciaal voor onze geregistreerde klanten in onze winkel een spaarsysteem. Deze is niet voor de webshop. Wij willen graag onze klanten belonen die onze winkel bezoeken. De klanten-waarde-cheques kunnen daarom alleen in onze winkel gebruikt worden.