• Ervaring in schoenen sinds 1902
  • Voor 16.00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven € 50,-
  • Meest complete aanbod in de regio

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik een webshop aankoop ook in de winkel ruilen of retourneren?
  2. Wat als mijn maat er niet bij staat?
  3. Word ik op de hoogte gehouden van acties en events?
  4. Kan ik mijn klantencheque ook in de webshop gebruiken?
  5. Kan ik op afspraak langskomen?
  6. Hoe krijg ik contact met jullie?
  7. Repareren jullie nog schoenen?
  8. Bezorgen jullie ook thuis?
  9. Doen jullie aan private shopping?
  10. Welke maatregelen nemen jullie om veilig te kunnen winkelen?
Kan ik een webshop aankoop ook in de winkel ruilen of retourneren?

Een aankoop in de webshop kunt u via het bijgesloten retourformulier terug zenden, maar ook ruilen of terugbrengen in de winkel binnen 14 dagen na ontvangst.

Bij teruggave in de winkel dient u er rekening mee te houden dat, vanwege de veiligheid van het kasgeld, uw aankoop bedrag niet wordt terugbetaald, maar via de webshop zal worden retour betaald op uw rekening.

Wat als mijn maat er niet bij staat?

Alleen de maten die getoond worden zijn op voorraad. Het kan voorkomen dat de gewenste maat tijdelijk is uitverkocht en op een later tijdstip weer beschikbaar is. U kunt daarover altijd contact opnemen met ons. Wij informeren u graag.

Word ik op de hoogte gehouden van acties en events?

Wanneer u bij uw bestelling aangeeft dat u op de hoogte gehouden wilt worden via onze nieuwsbrief wordt u op de hoogte gesteld of als u zich inschrijft op onze nieuwsbrief. Ook als u zich in onze winkel hiervoor opgeeft ontvangt u de nieuwsbrief.

Ons beleid is om niet teveel nieuwsbrieven te verzenden. Ons streven is om eens per twee weken een bericht te verzenden. U kunt zich op elke nieuwsbrief ook weer uitschrijven. Uw gegevens worden niet aan derden vertrekt en dienen uitsluitend voor ons bedrijf.

Kan ik mijn klantencheque ook in de webshop gebruiken?

Wij hebben speciaal voor onze geregistreerde klanten in onze winkel een spaarsysteem. Deze is niet voor de webshop. Wij willen graag onze klanten belonen die onze winkel bezoeken. De klanten-waarde-cheques kunnen daarom alleen in onze winkel gebruikt worden.

Kan ik op afspraak langskomen?

Ook dat is mogelijk. Wanneer u graag direct geholpen wilt worden of u wilt er zeker van zijn dat het niet druk is in de winkel dan spreken wij een tijd af en eventueel ook in beperkte mate buiten de openingstijden.

U kunt ons het beste bellen 071-3612705 voor het maken van een afspraak. Het is zelfs mogelijk om uw favoriete verko(o)p(st)er te kiezen!

Hoe krijg ik contact met jullie?

U kunt ons bellen op tel. 071-3612705
U kunt ons Whats-Appen op tel. 06-18766257
U kunt ons mailen: noordwijk@aadvandenberg.nl
U kunt ons via facebook bereiken: https://www.facebook.com/aadvandenbergmodeschoenen/
En voor overige informatie over onze collectie kunt u ook kijken op onze website: https://www.aadvandenberg.nl/ en via contact https://www.aadvandenberg.nl/klantenservice/contact

Repareren jullie nog schoenen?

Ook dat doen we. Alle schoenen zijn onderhevig aan slijtage. Daarom kunt u ook bij ons terecht voor de totale vakkundige revisie, maar ook voor de kleinere reparaties aan uw schoenen. Wij werken samen aan de ene kant rechtstreeks met de fabrikant en aan de andere kant met onze gecertificeerde schoenhersteller van het Schoenmakersgilde. Hij kan uw schoenen op vakkundige wijze herstellen en vaak met de originele materialen van het oorspronkelijke merk. Lees verder op https://www.aadvandenberg.nl/klantenservice/reparatie-en-revisie

Bezorgen jullie ook thuis?

Jazeker, maak uw keuze op onze webshop, maar ook samen met u kunnen we desgewenst bepalen welke schoenen u -op basis van eerdere aankopen- goed kunnen passen. Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. De aankopen via de webshop worden op veilige manier via PostNl bij u thuis gebracht, maar we kunnen in Noordwijk ook de schoenen bij u thuis afgeven en u heeft dan een paar dagen de tijd om ze in huis uit te proberen. Per telefoon kunnen wij u dan natuurlijk altijd bijstaan als er vragen zijn. Deze service geldt alleen binnen Noordwijk.

Doen jullie aan private shopping?

Ja! Eigenlijk staan wij altijd al klaar om u persoonlijke aandacht en advies te geven maar nu gaan we daar nog een stapje verder in: Als u het fijn vindt om op een afgesproken tijd langs te komen en u heeft ook nog voorkeur voor een verkoopadviseur dan zorgen wij dat we klaar staan om u te ontvangen. U krijgt dan alle tijd en aandacht die u nodig heeft. Uiteraard met inachtneming van de door RIVM opgestelde adviezen. Maak een telefonisch een afspraak: 071-3612705 of een Whats App 06 18766257 en het wordt geregeld!

Welke maatregelen nemen jullie om veilig te kunnen winkelen?

We maken meerdere keren per dag de belangrijke plekken en veel gebruikte oppervlakten schoon.
We wassen na iedere klant onze handen.
We houden 1,5 meter afstand naar klanten en collega's.
We zorgen ervoor dat er niet meer dan 1 persoon per 10m2 tegelijk in de winkel is.
Mochten er nieuwe adviezen van het RIVM komen dan zullen we deze maatregelen direct nemen.